tisdag 16 juli 2013

Bloggens framtid

Har tänkt att ändra bloggenss inriktning lite. Jag tänkte fortsätta att skriva lite om de bryggeri jag besöker och andra ölrelaterade aktiviteter i Australien men jag tänkte att jag i framtiden skall fokusera mer på bryggning än vad jag gjort tidigare. Så om man inte är intresserad av bryggning kan det bli lite torrt =)

På senare tid har jag experimenterat mer än tidigare och det är dessa experiment jag tänkte dokumentera och beskriva här. Har bland annat bryggt en gäng maltexperiment som snart skall testas och skrivas om. Utöver dessa bryggder kommer jag i framtiden fokusera nästan all min bryggning runt brettanomyces, lacto och pedio.

Jag har bryggt en del batcher med Brett/Lacto/Pedio förrut men det är denna djupdykning i sur/vildölsbryggning som kommer stå i fokus framöver!

Mer om det i kommande inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar